Projekty logo, księga znaku, branding

Projekt identyfikacji wizualnej można nazwać widoczną twarzą marki jako całości. Najważniejsze jest to, że jest łatwy do zrozumienia, skuteczny, ma duże znaczenie estetyczne i stanowi integralność. Praca nad identyfikacją wizualną powinna być przemyślana w najdrobniejszych szczegółach przez profesjonalny zespoł. Wbrew powszechnemu przekonaniu identyfikacja wizualna to nie tylko logo, wizytówka i papier firmowy. Możesz to również potraktować jako inwestycję w przyszłość swojej marki. Identyfikacja wizualna, jest pierwszym krokiem do zwiększenia świadomości Twojej marki.

Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna to jeden z najważniejszych czynników, o których będziesz pamiętać. Komunikacja wizualna jest tutaj ważnym zagadnieniem. Ponadto tożsamość korporacyjna może się różnić w zależności od potrzeb sektorowych. Na przykład materiały identyfikacji wizualnej hotelu są inne, podczas gdy materiały identyfikacji wizualnej dla przemysłu motoryzacyjnego są inne.

Logo firmowe
  • Odzwierciedla tożsamość instytucji
  • Wzmacnia percepcję
  • Kreuje wizerunek firmy
  • Odzwierciedla Twój punkt widzenia
  • Wyróżnia na tle konkurencji
  • Zwiększa zaangażowanie pracowników zespołu
  • Pozwala tworzyć kulturę
  • Zapewnia dyscyplinę zespołową
Logotypy

Co wchodzi w skład identyfikacji wizualnej?

  • Logo
  • Paleta kolorów logo
  • Czcionka korporacyjna
  • Wizytówka
  • Papier firmowy
  • Koperty
  • Certyfikaty
  • Flagi
  • Produkty promocyjne
  • Reklama na samochodach
  • Ubiór roboczy
  • Materiały cyfrowe

Obejmuje również wiele materiałów do identyfikacji firmy, które różnią się w zależności od branży.

Dlaczego projektowanie logo jest ważne?

Twoje logo jest sygnaturą Twojej marki, więc jest jednym z elementów, którym należy się zająć najbardziej profesjonalnie. Wszystkie dzisiejsze marki mają logo. Niektórzy z nich kontynuują swoje działania marketingowe z typografią, a inni jako symbole, które według nich najlepiej wyrażają. Kolory, symbole i logo gier typograficznych mogą dać konsumentowi wskazówkę, jak wykonują swoją pracę.

Estetyka logo ma znaczenie

Kampania reklamowa logo, które nie jest estetyczne, jest również bardzo trudna do uzyskania estetyki.

 

Identyfikacje wizualne
  • Szybko zapada w pamięć
  • Określenia harmonię kolorów zgodnie z przekazem werbalnym
  • Jest łatwe do zrozumienia
  • Nadaje się do użytku w różnych dziedzinach i formach (oznakowanie, drukowanie itp.)
  • Niesie historię i pozycję marki
  • Powinno być minimalistyczne i ponadczasowe
  • Nie jest naśladowane (wymagana dogłębnej analizy konkurencji)
  • Przyciąga uwagę, a nie rozprasza

Strony internetowe

Strony internetowe

Sklepy internetowe

Sklepy internetowe

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Projekty graficzne

Projekty graficzne

Drukarnia

Drukarnia

Nasze realizacje

Nasze realizacje

Potrzebujesz naszej pomocy?

Support

Support

CHĘTNIE ODPOWIEMY NA TWOJE PYTANIA.
Kontakt